Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/sommercamp.dk/public_html/plugins/system/t3/includes/menu/megamenu.php on line 141
Indsamling
GAF

 

NB! Vi har opdaget, at vi har haft tekniske udfordringer med at modtage ansøgninger via hjemmesiden. Derfor: Er du i tvivl om jeres ansøgning er modtaget, så skriv en mail direkte til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

På Sommercamp Mosaik indsamler vi midler på flere af vores gudstjenester, som støtter diverse projekter rundt om i Danmark og verden. På den måde er vi med til at gøre en forskel som rækker langt ud over de aktiviteter, der sker på selve Campen. Som organisation kan I søge om at være en del af de projekter, som vi samler ind til. Du skal blot udfylde denne formular og vedhæfte din ansøgning. Kriterier for ansøgningen kan du læse mere om nedenfor. Sidste deadline for at indsende jeres ansøgning er søndag i uge 7 i året for indsamlingen. Der vil i slutningen af marts måned komme svar på jeres ansøgning.

Kriterier for ansøgningen:

  • Ansøgningen skal indeholde et synligt og tydeligt fokus på evangeliske projekter og/eller kirkelige initiativer.
  • Ansøgningen skal rette sig mod et konkret mål, som organisationen arbejder med, eller et konkret behov der ønskes hjælp til at løfte og løse økonomisk.
  • Der laves ikke som udgangspunkt en indsamling som har til formål blot at støtte organisations arbejde, det skal gå til et konkret formål.
  • Både selve organisationen og tilhørende projektet der ansøges midler til, skal indeholde og udstråle et tydeligt humanitært og socialt arbejde ud fra et kristent livs- og menneskesyn.
  • Organisationen skal være i stand til at gennemføre indsamlingsprojektet uanset indsamlingsbeløbet størrelse.
  • Projektet skal være nationalt eller internationalt.
  • Senest den 1. maj efter endt indsamling på Sommercamp Mosaik, indsendes en kort rapport (maks. 2 sider) om projektets forløb og konkret hvad pengene fra indsamlingen er brugt til. Mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. Evt. fortællinger og historier i denne rapport må bruges af Sommercamp til at promovere, hvad vi som fællesskab har været med til at løfte og støtte.
  • At organisationen har et mobilepay nr. som må bruges til selve indsamlingen og må offentliggøres i Sommercamp app og SC Magasin.
  • At organisationen er indforstået med at 5 % af det samlede indsamlingsbeløb går til Sommercamp Mosaik som administrations gebyr.

Indhold i indsamlingsansøgningen (dokumentstørrelse maks. 2 sider i alt):

  • Kort beskrivelse af organisationen, herunder dens primære virke, kort historisk oprids, mål og vision.
  • Hvad er formålet med projektet?
  • Hvem er jeres projekts målgruppe?
  • Beskrivelse af projektforløbet.
  • Budgetoverslag på selve projektet (Heri skal indtænkes forskellige beløbs størrelser fx 30000 kr. 60000 kr. og 90000 kr.)

Godt at vide:

Indsamlingernes beløbsstørrelse til en organisation har igennem de sidste mange år svinget meget (mellem 15000 kr. til 150000 kr.)

Ud af Mosaiks fælles foretagende, (se Mosaik.one for mere information) vil der altid være mindst to, som vil kunne få en indsamling, såfremt at de har ansøgt indenfor ovenstående kriterier.

OBS: Da vi i de tidligere år har modtaget mange ansøgninger, tager vi os retten til, at lave en prioritering ud fra tidligere års indsamlinger og ovenstående kriterier.

Evt. spørgsmål eller andet sker ved henvendelse til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.